PROJEKT "OTWARCIE NA ZMIANY"
Celem projektu jest podniesienie poziomu kształcenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pogórzu, Szkole Podstawowej im. Jana Marka w Pogórzu oraz wzrost wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych (językowych, naukowo-technicznych, ICT, przedsiębiorczości i umiejętności pracy zespołowej) u 140 uczniów (71K i 69M) poprzez realizację dodatkowych zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających, warsztatów przedsiębiorczości w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.
Czas realizacji: 01 stycznia 2021r. – 31.12.2022r.
Dofinansowanie z EFS: 240 614,51 zł
Wartość projektu: 283 075,90 zł
Planowane do osiągnięcia wskaźniki produktu – wskaźniki kluczowe:
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych
Ogółem wartość docelowa: 1
Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie
Ogółem wartość docelowa: 1
Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno – komunikacyjne (TIK)
Ogółem wartość docelowa: 1
Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych
Wartość docelowa kobiety 30
Wartość docelowa mężczyźni 26
Ogółem wartość docelowa 56
Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie
Wartość docelowa kobiety 71
Wartość docelowa mężczyźni 69
Ogółem wartość docelowa 140
Planowane do osiągnięcia wskaźniki rezultatu – wskaźniki kluczowe:
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych
Ogółem wartość docelowa 1
Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu:
Ogółem wartość docelowa 119
Wartość docelowa kobiety 61
Wartość docelowa mężczyźni 58
Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych
Ogółem wartość docelowa 1
- regulamin_rekrutacji.pdf,
- Formularz_danych_Otwarcie_na_zmiany.doc,
- Deklaracja_uczestnictwa_Otwarcie_na_zmiany.doc,
- Wzor_oswiadczenia_uczestnika_projektu_Otwarcie_na_zmiany.docx,